Jeżeli chcesz komentować kliknij na tytuł artykułu, wyświetli się tylko ten artykuł z możliwością komentowania.

czwartek, 7 lutego 2019

Ludzie listy piszą ...

Kolega Leszek napisał :

Witaj ; te nowe gry jakoś udało mi się dołączyć , ale co ? wyników nie ściągają , php nie działa , lotto plus można zaznaczyć tylko 38 liczb , nie wiem czy ja zrobiłem jakiś błąd ?
Od czasu tutoriala na forum wykonałem kompleksowy system uaktualniający zestaw gier polskich z nowym modułem pobierania wyników i naprawiający błędy w bazach.
Na stronie lottocad.pl wybierz przypomnij hasło, tam jest update lottocada. Paczka zawiera ten moduł. Cała paczka spowoduje że będziesz miał wszystkie polskie gry. Jak nie podoba Ci się kolejność gier to zmienisz ja managerem gier. Jak zainstalujesz bez zmian wszystko będzie działać nowy LC ma nowy moduł ściągania wyników. Jeżeli coś nie będzie działać najlepiej przyślij zrzuty ekranu.
Jest jeden mały błąd powodujący złe wyświetlanie zaznaczania. Poprawianie jest bardzo łatwe i zrobisz to w kilku krokach
Uruchom z menu opcję "Manager Gier"

  1. Klikając strzałkę w prawo na górnym pasku, wybieraj kolejne gry.
  2. aż w okienku zobaczysz LottoPlus
  3. Zmień w rubrykach, ilość kolumn na 10 a ilość wierszy na 5 jak na kuponie
  4. Zatwierdź ptaszkiem nawigacji dolnej.
  5. Wciśnij OK
kolejność obsługi zgodna z listą tekstową. Po zatwierdzeniu OK rozwijany kupon pod polem losowań bedzie miał 10 kolumn i 5 wierszy, jak na kuponie.

powodzenia...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz